Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Archiwum

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po zajęciach dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli samorządowych funkcjonujących w Gminie Ujazd w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."


Ogłoszenie nr 510168498-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd: "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po zajęciach dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli samorządowych funkcjonujących w Gminie Ujazd w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572503-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 36592471500000, ul. brak  27, 97-225  Osiedle Niewiadów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447192111, e-mail cuw@ujazd.com.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): bip.cuw.ujazd.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po zajęciach dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli samorządowych funkcjonujących w Gminie Ujazd w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
CUW.2701.2020.PG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
"Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po zajęciach dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli samorządowych funkcjonujących w Gminie Ujazd w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 279944.10
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Firma Przewozowa "Bogdan" Bogdan Piotrowski
Email wykonawcy: firmabogdan@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 22
Kod pocztowy: 97-225
Miejscowość: Ujazd
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 302339.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302339.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302339.63
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 46623.72
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Firma Przewozowa "Bogdan" Bogdan Piotrowski
Email wykonawcy: firmabogdan@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 22
Kod pocztowy: 97-225
Miejscowość: Ujazd
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50353.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50353.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50353.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 21128.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: "Smykbus" Transport Samochodowy Wanda Wysmyk
Email wykonawcy: wysmyk.w@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 3
Kod pocztowy: 97-225
Miejscowość: Ujazd
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22818.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22818.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22818.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wyświetlony: 223

Dodany 07.09.2020 09:23:56 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: 31.12.2020

Modyfikacja: 07.09.2020 09:23:56 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Najnowsze

16.10.2020 14:18

ZARZĄDZENIE Nr 6/2020 KIEROWNIKA CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD z dnia 15 października 2020 r.

Czytaj dalej...

18.09.2020 10:54

Deklaracja dostępności

Czytaj dalej...

18.09.2020 10:50

Deklaracja dostępności

Czytaj dalej...

18.09.2020 10:45

Deklaracja dostępności

Czytaj dalej...

18.09.2020 10:44

Deklaracja dostępności cyfrowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd

Czytaj dalej...

07.09.2020 09:23

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po zajęciach dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli samorządowych funkcjonujących w Gminie Ujazd w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Paulina Goździk Zadaj pytanie

Tel: 447192111

Fax:


Patryk Śmiechowicz Zadaj pytanie

Tel: 447192111

Fax: